Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych gości.

1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.

2. Jeżeli gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną do dobę.

3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 11.00 dnia następnego.

4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.

5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

6. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

7. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w pokoju.

8. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.

9. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.

10. Hotel ma obowiązek zapewnić:

a/ warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,

b/ bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,

c/ profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,

d/ sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,

e/ sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby- w miarę możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

a/ udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,

b/ budzenie o oznaczonej godzinie,

c/ przechowanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż data pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,

d/ przechowanie ( w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca, chyba, że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

11. Zwierzęta są akceptowane do 7kg, ras nieagresychnych, zwierzęta nie mogą przebywać w strefie restauracyjnej. Za pobyt zwierzęcia obowiązuje opłata z wysokości 150 zł / doba.

12. Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

13. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.

14. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

15. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.

16. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialna za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

18. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa (opłata za wysyłkę po stronie Gościa. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa przedmioty przez jeden miesiąc.

19. Hotelowy parking jest płatny w wysokości 80 zł / doba. Ze względu na lokalizację w samym centrum liczba miejsc jest ograniczona.

Dyrekcja Hotelu Życzymy miłego pobytu w naszym hotelu.